luni, 15 februarie 2010

Idei.Dorinţe.Visuri


Orice idee se transforma in dorinta si orice dorinta in vis. Dar oare cate vise spulberate reusesc sa alcatuiasca in final un vis implinit? Traim intr-o lume in care,la fiecare pas,visele ne sunt spulberate...si totusi tot ce putem face, este sa continuam sa visam in continuare,sa speram, sa fim optimisti, sa avem incredere in noi ca totul va fi bine. Pentru ca, totusi, visele nu sunt imposibile...nimic nu este imposibil ("Never say never!"). Dar totusi te intrebi de ce nu toate visele tale pot lua amploare, de ce tocmai cele mai sensibile si mai frumoase in care te implici, ajung sa se destrame?...le traiesti,le dai imbolduri spre reusita dar totusi apare mereu acel ceva ce te face sa crezi ca esti sortita esecului...(dar sa nu uitam de: "Tot raul spre bine!")
Mereu ne dorim ceva: sa treaca timpul, sa ne plimbam, sa fim tinuti in brate, sa fim iubiti, sa avem prieteni, sa fim promovati, sa primim surprize, sa ne vina ziua de nastere, sa intram la facultate, sa fim iertati, sa avem o familie, sa avem copii, sa plecam in vacanta,sa ramanem mereu cu acelasi suflet de copil, sa nu fim mintiti, sa primim o veste buna, sa fim unici, sa fim respectati, sa reusim ceea ce ne propunem, sa fim independenti, sa ne maturizam, sa fim fericiti, sa ni se indeplineasca visele.. visele sunt parte a vietii noastre. Uneori ne urmaresc,alteori se indeplinesc iar alteori ne frustreaza ca nu le intelegem. Dar pentru indeplinirea unui vis, este nevoie maxima de optimism si incredere de sine.
Mereu am crezut in mine si in visele mele...mereu am crezut in indeplinirea lor,iar daca nu, niciodata nu am renuntat, am continuat sa lupt inzestrat cu mult optimism si incredere de sine, pentru a le duce la bun sfarsit. Nu voi renunta la visele mele nici macar atunci cand marea imi va destrama castelul, sau cand sufletul imi va fi amar de ura si indiferenta. Mereu voi visa din ce in ce mai mult si voi straluci din ce in ce mai tare...voi fi acelasi eu,dar de fiecare data mai puternic! Visez, imi pun speranta in visele mele si traiesc in fiecare secunda, momentul indeplinirii lor.
Asadar,tineti la visele voastre, oricat de mici ar fi. Orice lucru maret incepe de la o simpla idee si de la un simplu vis.

2 comentarii:

arch spunea...

de obicei lumea incepe sa spuna ca lupti pentru o cauza pierduta si ca esti naiv sau prost. poate suna mia vulgar, da-i dracu. iti apreciez curajul pentru afirmatiile facute

Mada spunea...

esti genial.
visele sunt singurele care iti aduc aerul proaspat in suflet si in nari, il respiri in fiecare zi si te incarci cu o energie pozitiva, infinit - plina de sentimente de bine. >:D<
si eu iti apreciez curajul pentru afirmatiile facute! :-*

Trimiteți un comentariu